Hé jongens,
Ik word verliefd op de Monster 937 en ben nu al enthousiast over het eventueel aanschaffen ervan.
Tot nu toe is er maar één dingetje dat me doet afvragen:
Hoe warm wordt hij in het stadsverkeer?
Natuurlijk worden alle grotere motoren warm op een warme dag en vooral in het stadsverkeer.
Maar sommige slagen erin om het beter te verspreiden en minder hinderlijk te zijn voor de bestuurders.
En het lijkt erop dat Ducati's wat oncomfortabeler kunnen worden dan andere merken.
Ik heb gelezen dat ze veel verbeterd zijn, maar...
Ik wilde graag de mening van een paar eigenaren horen.
Hoe denkt u over het hitteprobleem?
Wordt het voor u oncomfortabel warm?
Ook benieuwd naar de verschillende situaties zoals druk verkeer op een warme dag en buiten de stad.
Ik ben benieuwd naar uw ervaring / advies.
P.S.:
Ik heb dit ook op het Ducati-hoofdfórum geplaatst.
De twee lijken op elkaar, hopelijk lukt het me om accounts later samen te voegen.
Ik word verliefd op de Monster 937 en ben nu al enthousiast over het eventueel aanschaffen ervan.
Tot nu toe is er maar één dingetje dat me doet afvragen:
Hoe warm wordt hij in het stadsverkeer?
Natuurlijk worden alle grotere motoren warm op een warme dag en vooral in het stadsverkeer.
Maar sommige slagen erin om het beter te verspreiden en minder hinderlijk te zijn voor de bestuurders.
En het lijkt erop dat Ducati's wat oncomfortabeler kunnen worden dan andere merken.
Ik heb gelezen dat ze veel verbeterd zijn, maar...
Ik wilde graag de mening van een paar eigenaren horen.
Hoe denkt u over het hitteprobleem?
Wordt het voor u oncomfortabel warm?
Ook benieuwd naar de verschillende situaties zoals druk verkeer op een warme dag en buiten de stad.
Ik ben benieuwd naar uw ervaring / advies.
P.S.:
Ik heb dit ook op het Ducati-hoofdfórum geplaatst.
De twee lijken op elkaar, hopelijk lukt het me om accounts later samen te voegen.