Ducati Monster Motorcycle Forum banner
81 - 100 of 202 Posts
Sorry als dit elders al aan de orde is geweest, maar ik heb het niet gevonden....
Vorige post verwees naar het verwijderen van de achterste voetsteunen, ik zal nooit met een passagier rijden en vroeg me af of het de moeite waard is om de achterste voetsteunen te verwijderen en hoe dat te doen, aangezien de uitlaat aan dezelfde beugel is bevestigd?

. . . Enige punt van kritiek dat ik heb over de installatie is het ontbreken van een waarschuwing in de instructies om de reservoirslang en de voorspankabel onder de bedrading van de lambdasensor van de achterste cilinder te leiden
Wat is de reden om onder de sensorbedrading te leiden? Ziet eruit alsof het schoner zou zijn boven de bedrading

NVM, ik heb je advies opgevolgd en het opnieuw gerouteerd, ervan uitgaande dat de stalen gevlochten lijn bij compressie op de sensorbedrading zou drukken. Blij dat ik dit heb gezien voor mijn eerste rit ermee.

Sorry als dit elders al aan de orde is geweest, maar ik kon het niet vinden....
Vorige post verwees naar het verwijderen van de achterste voetsteunen, ik zal nooit met een passagier rijden en vroeg me af of het de moeite waard is om de achterste voetsteunen te verwijderen en hoe dat te doen, aangezien de uitlaat aan dezelfde beugel is gemonteerd?
Omdat de rechter passagiersvoetsteun de bevestigingspunt biedt voor de uitlaatsteunbeugel, en omdat deze integraal deel uitmaakt van de standaard achterset, is de enige manier om deze te verwijderen, de hele handel te vervangen door aftermarket achtersets met een uitlaathanger. De mijne liggen in de doos waarin de nieuwe achtersets zaten:
Image

• Like
Reactions: carcollector
Wat is de reden voor de routing onder de sensordraden? Het lijkt erop dat het schoner zou zijn boven de bedrading

NVM, ik heb je advies opgevolgd en het opnieuw gerouteerd, ervan uitgaande dat de stalen gevlochten leiding bij compressie op de sensordraden zou drukken. Blij dat ik dit heb gezien voor mijn eerste rit ermee.
Ik dacht hetzelfde, maar na het herpositioneren van de reservoirklem in de juiste oriëntatie, heb ik de lambda-bedrading/gevlochten slang opnieuw gecontroleerd. Hoewel het waarschijnlijk geen spanning op de bedrading zal zetten, wil ik kijken of ik wat speling kan vinden in de bedrading boven waar het aan de onderkant van het subframe is vastgeklikt, om het volledig weg te krijgen van die slang.

Bellissimoto dot com in Las Vegas heeft deze op voorraad als je van CNC-stuureindspiegels houdt, maar ook hendelbeschermers wilt. Een versie voor de koppelingszijde is ook beschikbaar.

Discussion starter · #90 ·
Ter info: bestel nog geen Marchesini voor deze motor. De achterkant past niet en Marchesini lijkt geen oplossing te hebben. Kortom, de afstandhouder aan de schijfzijde is te lang en de schijfmontageflens plaatst de schijf te ver naar buiten. Ik weet niet zeker of ik dit kan oplossen met een andere schijfflens en afstandhouder of dat de naaf te breed is.

Ter info: bestel nog geen Marchesini voor deze motor. De achterkant past niet en Marchesini lijkt geen oplossing te hebben. Kortom, de afstandhouder aan de schijfzijde is te lang en de schijfmontageflens plaatst de schijf te ver naar buiten. Ik weet niet zeker of ik dit kan oplossen met een andere schijfflens en afstandhouder of dat de naaf te breed is.
Afgezien van de lak lijken dat de M10RS Kompe te zijn. Ducati of Omaha vermeldt deze voor de M937. Wat is er aan de hand met Marchesini?

Discussion starter · #94 ·
FYI don’t order Marchesini for this bike just yet. The rear doesn’t fit and Marchesini doesn’t seem to have a fix. Basically the disc side spacer is too long and the disc mount flange puts the disc too far outboard. Unsure if I can resolve with a different disc flange and spacer or if the hub is too wide.
Het klinkt alsof ik een oplossing heb gevonden, we zullen het over een paar weken zien.

Dat is super Super!

Mijn buikschild wordt morgen opgehaald en ik zal hem erop zetten.

Iemand zou een 937-fototopic moeten starten. Zijn ze toegestaan? - aangezien geen van de forumsecties een individuele serie-type foto lijkt te hebben. Zet het ook bovenaan vast.

81 - 100 of 202 Posts